Υλικό που υπερέχει!

600+ ασκήσεις στο έντυπο βιβλίο

Περισσότερες από 600 διαδραστικές ασκήσεις

900+ εντυπωσιακές φωτογραφίες, σχέδια και σκίτσα

50 εκπαιδευτικά βίντεο, βίντεο-πειράματα

1040 ψηφιακές καρτέλες διδασκαλίας

2D/3D προσομοιώσεις

12μηνη δωρεάν χρήση του Klett Book-App (LMS)

Δώρο: 6 πειράματα στην εφαρμογή Publior Virtual Lab

600+ ασκήσεις στα έντυπα βιβλία

Περισσότερες από 600 ασκήσεις στο έντυπο βιβλίο του μαθητή και στο βιβλίο ασκήσεων για ανάθεση, εξάσκηση και (αυτό)αξιολόγηση. Ειδική σήμανση ασκήσεων για προχωρημένους μαθητές.

Δείτε δείγματα (4)

Περισσότερες από 600 διαδραστικές ασκήσεις

600 διαδραστικές ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας στο ψηφιακό βιβλίο με στόχο να κινητοποιούνται οι μαθητές όλων των επιπέδων, από τον πιο αδύναμο, που επιθυμεί να εξοικειωθεί με έννοιες και θεωρίες της Φυσικής έως και τον πιο προχωρημένο, που θέλει να πάρει μέρος σε μαθητικούς διαγωνισμούς Φυσικής

Δείτε δείγματα (7)

900+ εντυπωσιακές φωτογραφίες, σχέδια και σκίτσα

Η πλούσια εικονογράφηση εντείνει το ενδιαφέρον και επηρεάζει άμεσα τον τρόπο με τον οποίο ο μαθητής επεξεργάζεται την επιστημονική γνώση και αντιλαμβάνεται έννοιες και φυσικά φαινόμενα

Δείτε δείγματα (5)

50 εκπαιδευτικά βίντεο, βίντεο-πειράματα

Η χρήση βίντεο και animation εμπνέει και βοηθά στην εμπλοκή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το πακέτο περιέχει:

  • σύντομα εκπαιδευτικά βίντεο και animation που αφορούν την ύλη των κεφαλαίων
  • βιντεοσκοπημένα πειράματα με απλές πειραματικές διατάξεις που μπορούν εύκολα να προβληθούν ή και να εκτελεστούν στην τάξη ή στο σπίτι
Δείτε δείγματα βίντεο (6)

1040 ψηφιακές καρτέλες διδασκαλίας

1040 καρτέλες διδασκαλίας για την παράδοση του μαθήματος

  • 40 έτοιμα μαθήματα
  • Περίπου 25 καρτέλες ανά ώρα διδασκαλίας με ενσωματωμένο όλο το πολυμεσικό υλικό (εκπαιδευτικά βίντεο, βίντεο-πειράματα, προσομοιώσεις, animation)
  • Ειδικά σχεδιασμένες για προβολή σε απλό προβολικό, διαδραστικό πίνακα ή οθόνη
Περισσότερα

2D/3D προσομοιώσεις

Στις ψηφιακές σελίδες του βιβλίου της Φυσικής συμπεριλαμβάνονται διάφορες 2D προσομοιώσεις που βοηθούν τον μαθητή στην κατανόηση σχέσεων και φαινομένων όπως το βάρος και η πιεστική δύναμη που ασκείται σε μία επιφάνεια, η σταθερή ταχύτητα με τη διαγραμματική της αποτύπωση και πολλά άλλα.

Στο ψηφιακό εργαστήριο χρησιμοποιούνται 3D παρουσιάσεις όπως πχ. στην προσομοίωση της κίνησης των μορίων στα στερεά, όπου ο μαθητής παρατηρεί την κίνηση των μορίων και την διόγκωση του χώρου που δεσμεύουν τα μόρια για την κίνησή τους καθώς αυξάνεται η θερμοκρασία τους. Σε τρισδιάστατο περιβάλλον επιτυγχάνεται μια ιδιαίτερα αποτελεσματική οπτικοποίηση της μοριακής κίνησης από κάθε πλευρά.

Δείτε δείγματα 2D προσομοιώσεων (3)

LMS εφαρμογή Klett Book-App

Το προηγμένο σύστημα διαχείρισης μάθησης Klett Book-App (LMS):

  • επιτρέπει τη διασύνδεση καθηγητή-μαθητή (προαιρετική)
  • δίνει τη δυνατότητα στον καθηγητή να αναθέτει ασκήσεις στους μαθητές του, ανάλογα με τις εξατομικευμένες ανάγκες τους, να προβάλλει στατιστικά επίδοσης με τη βοήθεια των οποίων ο καθηγητής μπορεί να αναπροσαρμόζει τη διδασκαλία του
  • δίνει τη δυνατότητα στον μαθητή να μελετά αυτόνομα, να αυτοαξιολογείται, να ακούει τη θεωρία, να επιλύει ασκήσεις, να παρακολουθεί επεξηγηματικά ή ανακεφαλαιωτικά βίντεο, να έχει παντού και πάντα τα ψηφιακά του βιβλία, στο τάμπλετ ή στο κινητό του
Περισσότερα

Δώρο: 12μηνη χρήση του Publior Virtual Lab

Η εφαρμογή Publior Virtual Lab είναι μια δωρεάν εφαρμογή για όλες τις συσκευές. Είσοδο στην εφαρμογή μπορούν να κάνουν όσοι έχουν εγγραφεί στο Klett Βook Αpp. Χρησιμοποιήστε το ίδιο όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης.

Αν έχετε εισέλθει στο εργαστήριο ως μαθητής που είναι διασυνδεδεμένος με καθηγητή, τότε αριστερά βρίσκετε το μενού με τις αναθέσεις ασκήσεων που λαμβάνετε. Αν είστε καθηγητής έχετε τη δυνατότητα να εκτελείτε τα πειράματα στα πλαίσια της παράδοσης τους μαθήματός σας στην τάξη. Επιλέγετε ένα από τα πειράματα που επιθυμείτε και το εκτελείτε.

Περισσότερα

ΕΙΔΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ
Στο εικονικό εργαστήριο υπάρχουν δύο βασικά είδη πειραμάτων:

1. Τρισδιάστατα πειράματα, τα οποία εκτελούνται σε όλες τις συσκευές

2. AR/VR πειράματα επαυξημένης πραγματικότητας που εκτελούνται μόνο σε τάμπλετ ή έξυπνα κινητά.