0προϊόν(τα)

Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι σας

Product was successfully added to your shopping cart.

Εξυπηρέτηση Πελατών

 

 

Παραδόσεις - Αποστολές - Μεταφορικά έξοδα

1. Πότε και πώς θα παραλάβω τα προϊόντα που παρήγγειλα;

Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα η αποστολή τους πραγματοποιείται με ταχυδρομική κούριερ οπουδήποτε στην Ελλάδα εντός 2 εργάσιμων ημερών. Στις περισσότερες περιπτώσεις μάλιστα η αποστολή γίνεται την επομένη της παραγγελίας.

Παραλαβή από την Klett Hellas

Για όλες τις παραγγελίες εντός Αττικής υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από τα γραφεία μας στον Άλιμο – Πινδάρου και Λεωφόρος Ιωνίας 110 - χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών. Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ώστε να περάσετε να τη παραλάβετε. Τα γραφεία μας λειτουργούν 09:00-17:00 Δευτέρα έως Παρασκευή.
Βρείτε μας στο χάρτη

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης αφορούν παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα άμεσα διαθέσιμα. Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει κάποιο προϊόν το οποίο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο θα χρειαστούμε επιπλέον 7 εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν είμαστε σε θέση να το αποστείλουμε, ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά ή μέσω email έχοντας την επιλογή αντικατάστασης του προϊόντος ή την διαγραφή του από την συνολική παραγγελία.

Μεταφορικά έξοδα. Τι πρέπει να κάνω αν η παραγγελία μου είναι μεγάλη σε όγκο, βάρος κλπ. ώστε να μην επιβαρυνθώ υπερβολικά μεταφορικά;

Κατά την παραγγελία σας, σας δίνουμε τη δυνατότητα χρήσης ενός εργαλείου ενδεικτικής τιμολόγησης μεταφορικών. Η προτεινόμενη τιμή που θα σας δείξει το σύστημα συνυπολογίζεται αυτομάτως στο συνολικό κόστος της παραγγελίας σας. Για αποφυγή οποιουδήποτε λάθους λόγω αλλαγής τιμολογιακής πολιτικής της μεταφορικής εταιρείας ή άλλης αιτίας, η εταιρεία μας έρχεται πάντοτε σε επαφή μαζί σας πριν εκτελέσει την παραγγελία -σε περίπτωση που αλλάξει η χρέωση των μεταφορικών- και ζητά τη συγκατάθεσή σας.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει αφού επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά (από το τηλέφωνο 2109902700) να επιλέξουμε από κοινού μια εναλλακτική μέθοδο αποστολής που να ελαχιστοποιεί το μεταφορικό κόστος.

Σε περιπτώσεις μεγάλου όγκου ή βάρους παραγγελιών, κάποιες μέθοδοι που είναι ασύμφορες για μικρές παραγγελίες, γίνονται συμφέρουσες. Για μεγάλες σε όγκο ή/και βάρος παραγγελίες συμφέρει η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών. Η χρέωση στην περίπτωση αυτή προσυμφωνείται τηλεφωνικά, ενώ δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή. Θα πρέπει να γίνει κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σε τραπεζικό μας λογαριασμό.

 


Επιστροφή στην κορυφή

Παραγγελία βιβλίων

1. Με ποιους τρόπους παραγγέλνω προϊόντα από την Klett Hellas;

Ο βασικός τρόπος παραγγελίας προϊόντων την Klett Hellas είναι:

  • μέσω τηλεφώνου, στον αριθμό 210-99 02 700 (10 γραμμές), τις εργάσιμες ημέρες από 9:00 έως 17:00.
  • μέσω του Web Site της Klett Hellas, στην διεύθυνση www.klett.gr
  • μέσω Fax, στον αριθμό 210-99 02 703
  • μέσω Email, στη διεύθυνση info@klett.gr
  • Μπορείτε να περάσετε από την έδρα μας, Πινδάρου και Λεωφόρος Ιωνίας 110, 17456 Άλιμος. Εν τούτοις, θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφώνημά σας ώστε να βεβαιωθείτε πως τα προϊόντα που επιθυμείτε βρίσκονται στις αποθήκες της έδρας μας, αν θέλετε να τα παραλάβετε άμεσα.

Στις παραγγελίες μέσω FAX ή Εmail, μην ξεχάσετε να αναφέρετε τον αριθμό τηλεφώνου στον οποίο μπορούμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, γιατί ακόμα και αν τα στοιχεία που μας αποστείλατε με Fax ή email είναι πλήρη, θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.

2. Ποια είναι η διαδικασία της παραγγελίας προϊόντων από την ιστοσελίδα της Klett Hellas;

  • Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο «Αγορά» δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας. Θα μεταφερθείτε αυτόματα στην σελίδα των περιεχομένων του Καλαθιού Αγορών σας. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές σας, πατήστε τον σύνδεσμο «Συνέχεια Αγορών». Τα προϊόντα που έχετε επιλέξει θα παραμείνουν στο Καλάθι Αγορών σας, και εσείς μπορείτε να συνεχίστε τις αγορές σας με την επιλογή και προσθήκη άλλων προϊόντων σας στο Καλάθι Αγορών.
  • Όταν ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, από την σελίδα των περιεχομένων του Καλαθιού Αγορών σας πατήστε στο σύνδεσμο «Ολοκλήρωση Αγορών» που βρίσκεται κάτω δεξιά από την λίστα και το κόστος των προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας. Κατόπιν θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

3. Πώς θα ξέρω αν η παραγγελία μου έχει προωθηθεί;

Μόλις ολοκληρώσετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα σας ενημερώνει για τα είδη που παραγγείλατε, τις τιμές τους και το συνολικό κόστος. Θα επιβεβαιώνει τις πληροφορίες που εσείς καταχωρήσατε κατά την παραγγελία, δηλαδή την διεύθυνση αποστολής καθώς και τις πληροφορίες χρέωσης (τιμολόγιο ή απόδειξη, στοιχεία χρέωσης κλπ). Μόλις η παραγγελία σας προωθηθεί για παράδοση, θα λάβετε email που θα σας πληροφορεί σχετικά.


Επιστροφή στην κορυφή

Ο λογαριασμός μου

1. Είναι απαραίτητο το άνοιγμα λογαριασμού για να αγοράσω προϊόντα από την Klett Hellas;

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να αγοράσετε προϊόντα από την Klett Hellas. Προτείνουμε όμως σε περίπτωση που δεν είστε ήδη μέλος και εργάζεστε ως καθηγητής μίας από τις Γλώσσες που έχουμε στο εκδοτικό μας πρόγραμμα και θέλετε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας σε ειδικές τιμές να κάνετε αίτηση εγγραφής δημιουργίας λογαριασμού και να αποκτήσετε την ιδιότητα μέλους του Klett Club η οποία θα σας προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως:

  • Μεγαλύτερες εκπτώσεις και ειδικές προσφορές
  • Αυτοματοποιημένη επαναεισαγωγή των στοιχείων σας σε μελλοντική παραγγελία.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης των προηγουμένων παραγγελιών σας.
  • Δυνατότητα αποδοχής προσφορών, εφ’ όσον επιλέξετε να δέχεστε μηνύματα προσφορών.
  • Τέλος, σε κάθε επίσκεψή σας στις ιστοσελίδες μας θα μπορείτε να  "συνδεθείτε" με τον Λογαριασμό σας και να έχετε μία απόλυτα προσωποποιημένη εμπειρία κατά την πλοήγησή σας.

2. Ποια η διαδικασία ανοίγματος Λογαριασμού;

Η διαδικασία είναι απλή:

Επιλέγετε το κόκκινο κουμπί «Σύνδεση» στην επάνω δεξιά πλευρά της αρχικής σελίδας. Θα μεταβείτε σε μία νέα σελίδα, όπου θα συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνσή σας, το ΑΦΜ, τη ΔΟΥ, το email σας, και ό,τι άλλο σας ζητηθεί εξαρτώμενο από την επαγγελματική σας ιδιότητα. Αφού θα έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής θα πρέπει να ελέγξετε το email σας  για τον σχετικό σύνδεσμο επιβεβαίωσης. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να σας ζητήσει οποτεδήποτε επικυρωμένο έγγραφο πιστοποίησης της καθηγητικής σας ή οποιασδήποτε άλλης ιδιότητας κάνετε χρήση για να συμπεριλαμβάνεστε στα εκπτωτικά της προγράμματα.


Επιστροφή στην κορυφή

Πολιτική ακύρωσης - υπαναχώρησης από την αγορά

2. Ποια η διαδικασία ακύρωσης - υπαναχώρησης από την αγορά;

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής μπορεί να συμπληρώσει και να αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει το προϊόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. (Δείτε εδώ δείγμα εντύπου δήλωσης υπαναχώρησης). Ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Η Εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή.

Σε περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, θα πρέπει να γνωστοποιεί ο καταναλωτής στην εταιρεία τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού για να επιστραφούν τα χρήματα. Σε περίπτωση που το τίμημα έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επιφέρει ταυτόχρονα και την λύση της σχετικής τριμερούς σύμβασης ανάμεσα σε καταναλωτή – προμηθευτή και τράπεζα, χωρίς καταβολή αποζημίωσης.

Η Εταιρεία δεν υποχρεούται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία.


Επιστροφή στην κορυφή